Bèta Turtles winnen VIP behandeling

Zes medewerkers van de Bètafaculteit worden binnenkort onder handen genomen door een sportmasseur. Hun loopteam de Bèta Turtles won een loting onder de deelnemers van de UU estafette marathon.

DUB belde op om het team te feliciteren, maar dat had formeel nog niets gehoord. “Wij hebben er al wel over gelezen op de UU-site dus het zal wel kloppen, maar er is nog geen contact met ons opgenomen”, meldt Joris Baijens van de estafetteploeg.

De loting werd gehouden onder teams die zich voor 25 januari hadden ingeschreven. “Het is leuk dat we hebben gewonnen, omdat we ons ook expres zo vroeg hebben ingeschreven”, vertelt Joris. “We doen niet mee voor de hoofdprijs, dus het is leuk dat we deze prijs in ieder geval gewonnen hebben.”

Het team bestaat uit medewerkers van de afdeling Huisvesting en Arbo van de Faculteit Bètawetenschappen. Er doen zowel beginnende als geoefende lopers mee in het team. “We lopen vooral voor de gezelligheid!”, verklaart Joris.

De loting werd afgelopen vrijdag verricht door collegevoorzitter Yvonne van Rooy. De prijs bestaat uit een personal trainer en een VIP-behandeling waarbij een sportmasseur zich zal buigen over de gespannen spieren van de Bèta Turtles.

Tot nu toe hebben 56 teams zich ingeschreven, variërend van studieverenigingen tot teams van collega's.

TG