Diergeneeskundestudenten weer de snelsten

De Diergeneeskundige Studenten Kring heeft de jaarlijkse zesuursloop in het Wilhelminapark gewonnen. DSK troefde vijf andere studieverenigingen af.

De studenten liepen afgelopen maandag zes uur lang rondjes in het park. Deelnemers aan de estafette-sponsorrace waren de studieverenigingen DSK, MSFU Sams (Geneeskunde), NWSV Helix (Natuurwetenschap en Innovatiemanagement), U.G.V. (Aardwetenschappen), Unitas Pharmaceuticorum (Farmacie) en Meibiose (Biomedische Wetenschappen).

"We zijn al jaren de snelste", zegt winnaar en organisator Jilles de Theije, voorzitter van DSK. "Andere verenigingen gaat het meer om de gezelligheid maar wij zijn altijd het fanatiekst."

De opbrengst gaat dit jaar naar de Stichting tegen Zinloos Geweld. Hoeveel geld er precies is opgehaald is nog niet bekend.