DUB-lezers geven cultuurtips

Waar kun je het beste uitgaan? Welke film moet je gezien hebben? En welk muziekoptreden is meer dan de moeite waard? DUB start deze week met een nieuwe rubriek cultuurtips.

Studenten en medewerkers van de Universiteit Utrecht weten precies wat voor mooie cultuurevenementen je kunt verwachten. Daarom deed DUB een oproep wie zijn of haar tips wil delen met onze lezers.

Vandaag zijn we met de rubriek Cultuurtips gestart. De studenten Fleur Kronenberg en Ruben Dieleman bijten de spits af.

Fleur wijst de lezers op de optredens van lokale Utrechtse bands bij Cultuur Club 3voor12. Ruben tipt een ludieke geldinzamelingsactie van een student die 300 meter gaat koprollen voor een verpleegkundige die werkt in een weeshuis in Bolivia.

Ben je zelf ook goed op de hoogte van het Utrechtse culturele leven en wil je de lezers van DUB van interessante cultuurtips voorzien? Schrijf dan een mail met een korte motivatie en naar welke culturele gebieden (muziek, theater, literatuur, kunst, dance, comedy, etc.)je interesse uitgaat.

Tags: cultuurtip