DUB zoekt cultuurmedewerkers

Heb jij goede tips voor films, theatervoorstellingen, exposities of muziekoptredens? Dan is DUB op zoek naar jou. Wij zoeken studenten en medewerkers van de UU die eens per maand een cultuurtip willen geven.

DUB start met een nieuwe rubriek op de cultuurpagina. Elke week geeft een student of medewerker een cultuurtip van iets wat de komende periode de moeite waard is om te bezoeken. Wij zoeken daarom een aantal mensen met een goede kijk op het culturele leven in Utrecht. Ongeveer eens per maand adviseren zij de lezers van DUB over een activiteit die het bezoeken waard is.

Als tegenprestatie zorgt DUB dat je als deelnemer van de cultuurpool ook af en toe een voorstelling kunt bezoeken zodat je weer nieuwe inspiratie krijgt. Heb je interesse? Stuur een mail waarin je motiveert waarom jij cultuurmedewerker wilt worden en waarin je schrijft naar welke culturele gebieden (muziek, theater, literatuur, kunst, dance, comedy, etc.) je interesse uitgaat.