DUB zoekt redacteur internationalisering

Foto: Beeldbank UU / Michael Brunek

DUB is de onafhankelijke nieuws- en opiniesite van de Universiteit Utrecht met actueel nieuws en achtergronden over de universitaire gemeenschap.

De afgelopen jaren is DUB meer aandacht gaan besteden aan internationalisering. Naast de Nederlandstalige artikelen, publiceren we steeds meer verhalen in het Engels. Bovendien is het thema internationalisering binnen de universiteit een belangrijk aandachtspunt geworden. Daarom is DUB op zoek naar een redacteur internationalisering voor vier dagen in de week.

Als redacteur internationalisering ben je goed bekend met het universitaire en studentenleven, daarbij heb je speciaal oog voor de internationale gemeenschap op de universiteit. Je bent in staat een netwerk op te bouwen en om Engelstalige journalistieke artikelen te schrijven en te publiceren op onze DUB-site.

Je hebt oog voor de complexe organisatie van de universiteit en beheerst de Engelse én Nederlandse taal op hoog niveau. Daarnaast heb je ervaring met meerdere journalistieke vormen die passen bij een moderne website, bijvoorbeeld met fotografie en video. Bovendien kun je overweg met Photoshop en ken je de weg op sociale media.

Meer informatie over de functie is te vinden op de vacaturesite van de UU. Via die site is het mogelijk te solliciteren.

Tags: dub