FC Utrecht-aanvaller Duplan nodigt UU’ers uit hem aan te moedigen

Edouard Duplan, de Franse sterspeler van FC Utrecht, nodigt studenten en medewerkers uit om tegen een gereduceerd tarief naar de wedstrijd tegen PEC Zwolle te komen.

“Een gezonde geest kan niet zonder een gezond lichaam”, aldus Edouard Duplan in een videoboodschap aan de UU’ers die is gemaakt in de universiteitsbibliotheek. Daarom wil hij alle studenten en medewerkers uitnodigen om hem op 1 februari tijdens de thuiswedstrijd van FC Utrecht tegen PEC Zwolle aan te moedigen.

UU’ers mogen voor een gereduceerd tarief van 12,50 euro naar de wedstrijd. Studenten onder de 18 betalen 7,50 euro. Meer informatie over de kaarten is te vinden op de site van FC Utrecht.

FC Utrecht stelt vaker kaarten ter beschikking voor onderwijsorganisaties in de stad. Het is de eerste keer dat studenten en medewerkers van de Universiteit Utrecht dit aanbod krijgen. Het kost de universiteit geen geld.

Tags: fc utrecht