Gelukkig hebben we de foto's nog: Utrechtse studenten op het ijs

Julia (@juultjekpmnz) studeert culturele antropologie aan de Universiteit Utrecht. Afgelopen week heeft ze op verschillende plekken geschaatst. Deze foto is gemaakt bij Fort bij Rijnhauwen waar ze zondag samen met een vriendin naartoe ging om te schaatsen.

Student Tristan was ook op het ijs te vinden. Samen met zijn huisgenoten schaatste hij met het Utrechts Science Park op de achtergrond.

Silvia studeert Economics and Business Economics (BSc) aan de Universiteit Utrecht. Afgelopen zondag maakte ze een Valenijnstocht met haar vriend over het ijs in het Wilhelminapark.

Sebastian, masterstudent Bestuur & Beleid aan de Universiteit Utrecht, ging in Amsterdam het ijs op voor een foto vanaf de gracht.

Student en U-raadslid Andreia maakte een wandeling met vrienden over het ijs bij De Munt in Utrecht. Ze heeft zelf niet de ijzers ondergebonden, maar ze heeft wel haar huisgenoten aangemoedigd en heel wat schaatsers bewonderd vanaf het ijs.

Student diergeneeskunde Tim ging met zijn vriend naar Naarden, voor een wandeling en schaatstocht op het Naardermeer.

Tags: schaatsen | winter