Gratis Starbuckskoffie in Van Unnik De Uithof

Komende maandag kun je tussen 10 en 12 een gratis kop koffie krijgen in het nieuwe Starbucks Corner Café in het Van Unnikgebouw in De Uithof. Na 12 uur ga je ruim 2 euro betalen, afhankelijk van het soort koffie dat je neemt.

In de uiterste hoek in de gang van het Van Unnik, naast de snoep en drankautomaat, staat de koffiemachine van Starbucks te wachten op de eerste klanten. Vanaf maandag 16 februari kun je hier je eigen koffie, thee of chocolademelk tappen van het bekende Amerikaanse koffiehuis. Tussen 10 en12 uur gratis vanwege de opening.

Een dergelijke koffiecorner is niet nieuw voor de UU. Er staat er ook al één op de universitaire locatie aan de Israëlslaan en op de campus van University College Utrecht. Daar kan de automaat op een grote schare fans rekenen.