Gratis Tivoli-pas voor studenten

Studenten kunnen bij poppodium Tivoli een gratis Pop-O-Matic pas aanvragen. De pas geeft onder meer gratis toegang tot clubavonden.

Toegang tot de Pop-O-Matic-avond op donderdag was al gratis voor studenten, maar met de pas hoeven studenten niet meer in de rij te staan. Ook kan je met de pas gratis naar binnen bij andere clubavonden zoals Zer00's Heroes en The Grid.

Studenten krijgen met de pas bovendien één keer per jaar gratis toegang voor een concert naar keuze. Verder krijg je 10 procent korting op de koffie bij The Revenge, en ontvang je een tweede drankje gratis (max 1 per dag) bij The Basket als je de pas laat zien.

Tja, weer een pas extra in je portemonnee, zou je kunnen zeggen. Aan de andere kant: het is gratis, en voor zover DUB kan zien, zitten er geen addertjes onder het gras.

De pas aanvragen kan hier.