Loten voor Batavierenrace

Wil je meelopen in de Batavierenrace? Omdat vorig jaar alle plaatsen binnen 20 minuten waren vergeven, gaat de organisatie dit jaar voor het eerst loten.

In de Batavierenrace rennen 8500 studenten in estafette van Nijmegen naar Enschede. De snelste ploegen doen minder dan 11 uur over het parcours van 175 kilometer.

De race is zo populair dat er altijd meer studenten willen meedoen dan mogelijk is. Voorheen was het ‘wie het eerst komt, het eerst maalt’ maar dit jaar gaat het anders: op 1 december kan iedereen zich inschrijven, waarna er wordt geloot.

De 44ste editie van de race vindt plaats op 23 april 2016.  Onder het motto Bata4Life kunnen ploegen zich laten sponsoren voor het goede doel, namelijk KWF Kankerbestrijding.