Ook in De Uithof stormde het …

Foto Twitter @Marjolein1610

De storm zorgde zondag ook op het universiteitsterrein De Uithof voor overlast. Er viel een deksel van een ventilatiekanaal van het dak van een studentencomplex en het piepschuim vloog in het rond.

Bewoners van de studentenwoningen in De Johanna mogen van geluk spreken dat ze zondag niet op de verkeerde plek stonden. Een deksel van een ventilatiekanaal waaide van het dak. Het gevaarte beschadigde wel enkele fietsen.

Het was een van de incidenten zondag op een stormachtige Uithof. Daarnaast vielen veel hekken langs de trambaan 'in aanleg' op de Padua en Heidelberglaan om. Ook cirkelden platen isolatiemateriaal afkomstig van een bouwterrein naast studentenflat De Bisschoppen enige tijd over de Bolognalaan.

Er waren verder geen meldingen van letsel of schade.

Tags: storm | de johanna