Poll: waar eet je de beste studentenhap van Utrecht?

Mr. Jacks, Veritas of de HEMA? Waar kun je het beste voor een prikkie eten? Stem hieronder op jouw favoriete budgetrestaurant!

Uit eten gaan is duur in Nederland. Zeker voor studenten die toch al niet zo ruim bij kas zitten. Gelukkig zijn er in Utrecht tal van plekken waar je kunt eten zonder meteen de hoofdprijs te betalen.

DUB wil graag met jullie hulp een ranglijst maken van de plekken in Utrecht waar je een goedkope én smakelijke warme maaltijd kunt eten. Op basis van jullie stemmen wijzen wij de beste studentenhap van Utrecht aan.

In onderstaande poll hebben wij een lijst budgetrestaurants gezet waar je voor maximaal 10 euro een warme maaltijd kunt eten. Plaats een vinkje bij het restaurant of de restaurants (meerdere stemmen geven is mogelijk) waar je volgens jou het beste waar krijgt voor je geld.

Wij van DUB hebben ons best gedaan om alle Utrechtse budgetrestaurants te verzamelen, maar het kan natuurlijk zijn dat we er eentje zijn vergeten. Geen nood! In de poll kun je een niet genoemde naam toevoegen. Pizzeria’s, fastfoodketens en snackbars hebben we overigens buiten beschouwing gelaten.

Help ons de ultieme studentenhap te vinden. Stemmen kan tot maandag 15 februari.

En check hieronder onze promovideo. Binnenkort maken we bekend welk budgetrestaurant het populairst is onder studenten.