Schrijf je in voor gratis workshop columns schrijven

DUB organiseert 12 november om 13.00 uur een gratis workshop columns schrijven. Er zijn nog enkele plekken vrij.

Voor alle medewerkers en studenten van de UU die willen leren columns te schrijven, organiseert DUB een speciale workshop.  Deze wordt gegeven door Christine Greense van bureau In breedste zin. De workshop is op donderdag 12 november van 13 tot 16 uur. Er is plaats voor maximaal 20 deelnemers.

Bij de workshop wordt gekeken naar het typische karakter van een column, maar er zijn vooral ook veel schrijfoefeningen om zelf aan de slag te gaan. Hoe kom je aan een onderwerp? Hoe pak je het schrijven van een column aan?

DUB organiseert deze workshop in het kader van de zoektocht naar de campuscolumnist 2016. Daaraan kunnen alle studenten en medewerkers meedoen. De workshop kan deelnemers een zetje in de rug geven om aan de wedstrijd deel te nemen.

Meld je hier aan voor de workshop.