Speel mee in 3Hoog op 14 augustus

Altijd al een rolletje willen spelen in studentenfotosoap 3Hoog, die wekelijks op DUB verschijnt? Dat kan op 14 augustus tijdens de informatiemarkt voor deelnemers aan de Utrechtse Introductie Tijd (UIT). Iedereen is uitgenodigd!

Voor de fotosessie bouwt DUB een heuse studentenkamer na als decor. Tussen 12.00 uur en 17.00 uur kan je langskomen voor de fotoshoot. We staan op het evenemententerrein van Olympos, dat via de Botanische Tuinen en Olympos te bereiken is (klik op het plaatje rechts voor de locatie).

Het idee: je doet met meerdere mensen mee aan een fotostrip. Je krijgt instructies van 3Hoog-maker Ype Driessen, en er zijn ook leden van de huidige 3Hoog-cast aanwezig om je te helpen een leuke strip te maken.

Je kan ook leuke prijzen winnen met je foto, welke maken we nog bekend. Na de fotoshoot plaatsen we alle foto's op Facebook. Prijzen win je door te zorgen dat jouw foto de meeste Facebook-likes krijgt.

Kom je ook op 14 augustus tussen 12.00 uur en 17.00 uur? Ja, toch? Geef ook even aan op Facebook dat je komt via deze link (niet verplicht). Tot op de UIT-markt!