SSH lanceert app voor kamerzoekende studenten

Studentenhuisvester SSH heeft een smartphone-app gemaakt voor studenten die een kamer zoeken.

Met de app kunnen studenten zoeken naar en reageren op kamers en pushberichten instellen voor woningen die aansluiten bij hun voorkeuren. Ook kunnen studenten zien waar ze op de wachtljst staan en bericht krijgen wanneer een hospiteeravond of bezichtiging plaatsvindt.

De gratis app is beschikbaar voor telefoons met Android en iOS. De SSH zegt de eerste studentenhuisvester in Nederland te zijn die met een kamerapp komt. De veelgebruikte kamersite Kamernet heeft al wel langer een mobiele app.

De SSH (Stichting Studenten Huisvesting) verhuurt circa 13.000 kamers in Utrecht. De studentenhuisvester bezit ook kamers in Amersfoort, Maastricht, Tilburg, Rotterdam, Zwolle en Groningen.

Tags: ssh