Studenten spelen een gastrol in 3Hoog: dit zijn de drie leukste foto's

Na ruim anderhalve week liken op Facebook zijn de stemmen geteld. Dit zijn de drie leukste foto's waarin studenten een gastrol spelen in 3Hoog.

Bezoekers van de Utrechtse Introductie Tijd (UIT) konden woensdag zelf een rol spelen in de populaire studentenfotosoap 3Hoog, die wekelijks op DUB verschijnt. De maker van 3Hoog, Ype Driessen, had voor de gelegenheid drie fotoscenario's gemaakt.

Dat leverde 43 uiterst vermakelijke foto's op. Vooral van studenten, maar we kregen ook een groepje brandweermannen zo gek om op de foto te gaan.

Per fotoscenario wijzen we nu drie winnaars aan, op basis van het aantal likes likes op Facebook dat de foto gekregen heeft. De acteurs op de winnende foto's kunnen vanaf vandaag ieder een boekenbon van 25 euro ophalen op de redactie van DUB.

1. Winnaar van het scenario "Ik ga niet bij een studentenvereniging hoor": Riëtte, Ruurdje en Imara van studentenrugbyclub RUS met 94 likes.

2. Winnaar van het scenario "Wat hebben we leuke mensen leren kennen bij de UIT": Siebren, Mariska en Hugo met 61 likes.

3. Winnaar van het scenario "Ik wist dat het een goed idee was om mentor te worden": Het groepje van mentoren Rem en Lars met 39 likes.