TivoliVredenburg geeft elke twee weken kaarten weg aan lezers DUB

TivoliVredenburg tipt Ilse de Lange & The Common Linnets die binnenkort in Utrecht optreedt en geeft samen met DUB twee keer twee vrijkaarten weg. Vanaf nu zal TivoliVredenburg op DUB elke twee weken met een concerttip komen en daarbij enkele kaarten voor DUB-lezers ter beschikking stellen.

Het nieuwe complex van TivoliVredenburg opende deze zomer officieel de deuren. In dit nieuwe concertgebouw komen de podia van Vredenburg en Tivoli samen. Er zijn vijf zalen en het aanbod is enorm divers.

Het initiatief om met DUB samen te werken komt voort uit het idee om TivoliVredenburg bij een breder publiek bekend te maken. Het programma heeft volgens TivoliVredenburg veel te bieden aan studenten en medewerkers van de UU. Daarom willen ze de komende tijd kaarten beschikbaar stellen van voorstellingen die een dwarsdoorsnede zijn van het aanbod van TivoliVredenburg. Van Jan Smit tot zware Jazz, van dampende house tot pop

DUB ondersteunt het initiatief om dat wij studenten en medewerkers graag in de gelegenheid stellen van dit aanbod gebruik te maken en kennis te maken met een grote variëteit aan optredens.

Het begin van de Europese tour van Ilse de Lange & The Common Linnets (weliswaar zonder Waylon met wie Ilse de Lange tijdens het Eurosongfestival optrad) is een mooi startpunt van de samenwerking van DUB met TivoliVredenburg.