Academie van de Stad zoekt gemotiveerde derde- of vierdejaarsstudenten die zich vanaf september willen inzetten als coordinator voor het project Signa-leerstudent in Utrecht!

Sinds 1 januari 2015 is er een hoop veranderd op het gebied van zorg en welzijn. Het activeringsaanbod voor bewoners van Utrecht is verdeeld in 4 deelgebieden: 'sociale presentatie', 'dagondersteuning', arbeidsmatige activering' en 'dagbegeleiding'. Er zijn veel organisaties die deze 4 activeringsmogelijkheden aanbieden in Utrecht. De vraag die de gemeente Utrecht heeft bij de onderdelen sociale presentatie en dagondersteuning, is dan ook hoe het aanbod van die organisaties nog beter kan aansluiten bij de vraag van cliënten. Voor dit vraagstuk gaan tien tweedejaarsstudenten meelopen bij activiteiten van organisaties die activeringsmogelijkheden aanbieden. Wij zijn op zoek naar twee gemotiveerde studenten die de tien tweedejaars studenten in de periode van september 2016 t/m 2017 3 a 4 dagen per week gaan begeleiden en een onderzoek uitvoeren (scriptie is ook mogelijk)!

Dit ga je doen:

• Begeleiden en coachen van de tweedejaarstudenten;
  • Je bent contactpersoon voor de deelnemende organisaties in Utrecht;
  • Persoonlijke begeleiding van de tweedejaarsstudenten middels een aantal gesprekken;
  • Het doen van onderzoek bij één van de organisaties;
  • Evalueren en bewaken van de kwaliteit van de uitvoering;
  • Projectmanagement.

Dit ben jij!

• Bij voorkeur derde- of vierdejaarsstudent en affiniteit met de sector Zorg en Welzijn;
  • Je bent een aanpakker: je neemt graag initiatief en kan zowel goed zelfstandig- als samenwerken;
  • Je beschikt over uitstekende organisatorische, sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Je bent enthousiast, toegankelijk en gericht op samenwerken;
  • Je bent zelfstandig en stressbestendig en beschikt over een probleemoplossend en organiserend vermogen;
  • Je ziet een uitdaging in het coachen en begeleiden;
  • Je kunt vanuit een onafhankelijke positie functioneren als aanspreekpunt voor alle actoren.

Wat wij bieden:

• Diversiteit in taken en werkplekken;
  • De mogelijkheid om het project mede op te zetten en vorm te geven;
  • Een stage met veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng;
  • Een gezellige, jonge en dynamische organisatie;
  • Intensieve begeleiding vanuit Academie van de Stad en de Gemeente Utrecht;
  • Bijwonen van relevante trainingen;
  • Een stagevergoeding.

Interesse?
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je op zoek naar een uitdagende en dynamische stageplek? Stuur dan uiterlijk vrijdag 17 juni je motivatie (max. 1 A4) en CV naar Academie van de Stad t.a.v. Sara Geerken - sara@academievandestad.nl. Heb je vragen? Bel dan 0681308372.