Word Studentcoördinator bij Academie van de Stad!

Met een enthousiast team van 4 gedreven studenten woon en werk je voor 1,5 jaar in de wijk Overvecht. In ruil voor je inzet krijg je woonruimte met een flinke huurkorting! Je werkt gemiddeld 8 uur per week met grote zelfstandigheid (en onder begeleiding) aan de projecten in de wijk, waar buurtbewoners actief bij betrokken worden. Het vergroten van de sociale cohesie in de wijk staat centraal.

Dit ben jij!
-  2de of 3de jaars HBO- of WO-student met gemiddeld 8 uur beschikbaarheid per week.
-  maatschappelijk betrokken, sociaalvaardig en goed met groepen mensen;
-  open houding, flexibel & verdraagzaam met uitstekende communicatieve vaardigheden;
-  samenwerkingsgericht en probleemoplossend met verantwoordelijkheidsgevoel;
-  een betrouwbare doorzetter in staat mensen te enthousiasmeren.

Ons Aanbod!
-  Woonruimte met fikse huurkorting in Utrecht;
-  Een gezellig en getalenteerd studententeam;
-  Opbouw van een netwerk in de stad;
-  Relevante werkervaring die enorm goed staat op je CV;
-  Training, begeleiding en eigen budget binnen de activiteiten en projecten.

Interesse? Stuur je motivatie (max. 1 A4) en CV voor 17 maart naar Academie van de Stad t.a.v. Renée (renee@academievandestad.nl) of kijk op academievandestad.nl/springlevendewijk