Zoals iedereen wel weet was het Ruppert afgelopen maandag bezet in samenwerking met Kritische Studenten Utrecht, als deel van een strijd voor respect en een betere CAO, en een betere naleving van de CAO. Of je het er nou mee eens bent of niet, je wil vast wel zien hoe dat er nou aan toe ging. Inmiddels zijn er veel filmpjes van op youtube. Hierbij twee daarvan die een goeie indruk geven:

Bezetting Uithof Utrecht 27/02/'12. Schoonmakers en studenten feestje bezetting Uithof

Ben je benieuwd waar het nou over gaat? Bekijk onze site, en bijvoorbeeld een korte videoreportage die gemaakt is tijdens onze onderzoekscursus 'How does the University work?' over arbeidsomstandigheden van de facilitaire dienst aan de UU. En natuurlijk de website van de schoonmakersbond: schoongenoeg.nu.

Een bericht van Kritische Studenten Utrecht