UUMUN staat voor Utrecht University Model United Nations. Model United Nations zijn simulaties van de Verenigde Naties. Wij zijn een universiteitsbrede ‘delegatie’ van getalenteerde en ambitieuze studenten. Na een aantal maanden training in speeches geven, lobbyen en onderhandelen vertegenwoordigen we de Universiteit Utrecht aan Oxford University (najaar 2012). In februari 2013 gaan we twee weken naar de Verenigde Staten; een week naar New York en een week naar Harvard (februari 2013) om ook daar de UU in de schijnwerpers te zetten. Daarnaast organiseren wij ook lezingen, een tweedaagse conferentie voor Middelbare scholieren en de Race to Diplomacy. Omdat wij samenwerken met het bedrijfsleven, de non-profitsector en de Universiteit is er sprake van een beperkte eigen bijdrage. Je loopt geen studievertraging op, UUMUN doe je namelijk naast je studie. Wil jij je wereld verbreden door wekelijks met internationale problematiek bezig te zijn, meer te leren over de Verenigde Naties, professionele vaardigheden te ontwikkelen en samenwerken met topstudenten afkomstig van alle faculteiten van de UU? Meer informatie: www.uumun.nl. Aanmelden kan nog tot 18 april 2012!