Debora Zachariasse, alumna pharmacie van de UU, heeft een leuk Sinterklaascadeautje in de aanbieding. Haar nieuwe roman In Persephone's armen is zojuist verschenen.

Het verhaal speelt zich 5,000 jaar geleden af in een tempel gewijd aan Persephone, de godin van de ritmes en getijden. Behalve een spannend verhaal over liefde, macht en onmogelijke keuzes, heeft Debora Zachariasse er veel van haar kruidenmagie in verwerkt en haar kennis van de Westerse mysterietraditie.

Dit boek zal vrouwen bijzonder aanspreken, maar ook voor mannen is er heel veel plezier aan te beleven (psst. heilige liefde en gesluierde priesteressen). Het boek is bovendien prachtig vormgegeven, waardoor het een echt geschenk is.

Wil je meer weten over het boek, kijk dan op de speciale website van In Persephone's armen.

Het boek is te koop bij de Primera winkel op de Uithof, bij ons in De Magische Bongerd (helemaal aan het Zeister eind van de Yalelaan) of in andere (internet)boekwinkels.