Gezocht: Coördinator Programma & Partners

SOON is op zoek naar een stel aanpakkers die de tweede editie van De Daktuin Utrecht willen organiseren. Vind jij dat de zaken weleens anders dan anders mogen? Reageer dan!

Het Utrecht Science Park - De Uithof in de volksmond - kan een stuk De Daktuin Utrecht heeft één maand in juni en juli 2013 een hele parkeergarage op zijn kop gezet. Met een community van ongeveer 80 studenten, creatievelingen, bouwers, barmannen&vrouwen en organisatoren is een grijze parkeergarage omgetoverd tot tuin, terras, buitenkantoor en podium. Verschillende innovatieve en duurzame initiatieven vonden plaats. Workshops, yogalessen, silent disco's, hoorcolleges, live muziek of speeddaten voor ondernemers; noem het maar op! Allemaal om studenten, docenten, onderzoekers, medewerkers en ondernemers samen te brengen en te inspireren iets van het gebied te maken. In vier maanden tijd hebben we iets supergaafs neergezet. Dat moet sowieso komend jaar weer. En daar hebben we jou voor nodig!

Wij zoeken:

• Een toffe peer (m/v) die..
  • er van houdt flink uitgedaagd te worden;
  • bizar goed overzicht kan creëren en communiceren;
  • goed kan samenwerken in een team van 7 mensen;
  • iets unieks wil neerzetten;
  • en niet opgeeft.

Wij bieden:

Een topjaar waarin je...

• iets geks doet waar letterlijk duizenden mensen blij van worden;
  • je jezelf ontwikkelt op het gebied van leiding geven, organiseren, innoveren, projectmanagement, administratie en begroting;
  • professioneel wordt begeleid vanuit SOON, een raad van advies én professionals uit ons netwerk;
  • een maandelijkse vergoeding van 250,- euro krijgt, met een bonus in de maanden dat De Daktuin plaatsvindt.

Wat doe je dan precies?

De coördinator Programma & Partners geeft vorm aan het programma in samenwerking met de partners. De partners van de Daktuin hebben een aandeel in de vormgeving van het programma, passende binnen de visie en gestelde kaders van de Daktuin.

Functies coördinator:

• Ontwikkelt en organiseert programma's en activiteiten vanuit de achterliggende visie van De Daktuin;
  • arrangeert het programma zodanig dat de gestelde doelen gerealiseerd worden;
  • maakt een goede inschatting van de middelen en mankracht die nodig zijn om activiteiten binnen het programma te organiseren;
  • stelt in samenspraak met zijn team financiële kaders op en werkt hierbinnen met nieuwe businessmodellen;
  • creëert en onderhoudt contact met partners;
  • zorgt voor draagvlak bij alle betrokkenen en belanghebbenden,
  • stemt af met collega's, de Daktuin-community en externen;
  • bemiddelt tussen de verschillende belanghebbende partijen.

En hoe werkt dat dan?

Je start op 1 februari 2014 als Coördinator Programma & Partners, 24u per week. Je werkt samen met 6 andere organisatoren, en een eigen programmateam. In juni en september werk je 40u per week, omdat dan De Daktuin daadwerkelijk plaatsvindt. In juli en augustus ga je lekker op vakantie. In oktober tot en met december rond je af met evaluaties en het zoeken van opvolgers! Na je stage kan je eventueel door bij SOON in verschillende functies.

Ben jij 24 uur p/w beschikbaar vanaf 1 februari?
Reageer dan vóór 19 december (eerder=beter) via loes@discoversoon.nl