Ready For Takeoff? Organiseer de Carrièredag van 6 februari 2014! Ben je ouderejaars student, ondernemend en creatief? Dan hebben we jou nu nodig! Solliciteer via www.uu.nl/carrieredag, we zullen de deadline van 26 april wat oprekken!

Wat levert het je op? Onder meer:

·         Een (afhankelijk van beschikbaarheid part-time/full-time) bestuurbeurs: kijk voor de voorwaarden op http://www.uu.nl/NL/Informatie/studenten/studentenleven/voororganisaties/bestuursbeurzen/Pages/default.aspx

·         Een mooi pak

·         Een referentiebrief

·         Een relevante training tezamen met je andere commissieleden

·         Je leert de universiteit goed kennen, je werkt samen met studenten uit andere faculteiten, legt contact met het bedrijfsleven en allerhande organisaties.

·         Je draagt bij aan de loopbaan van je mede-studenten, maar het levert je ook een schat aan ervaring en contacten op voor je eigen loopbaan!

Wat draag jij bij? Onder meer:

·         Vanaf het voorjaar en de zomer van 2013 (op basis van beschikbaarheid en in overleg) zal de commissie starten met gemiddeld 1 dag per week aan voorbereiding en acquisitie, na de zomer 2 dagen per week en v.a. november t/m Carrièredag gemiddeld 4 dagen per week. Na de Carrièredag van 6 februari 2014, verwachten we dat je nog beschikbaar zult zijn voor de evaluatie, afronding en overdracht.

·         Kijk voor meer informatie over de verschillende functies op www.uu.nl/carrieredag.

Geïnteresseerd? Kijk op www.uu.nl/carrieredag voor meer informatie (over de sollicitatieprocedure). Meer informatie? Mail of bel met Dennis Fiorenza, d.r.fiorenza@uu.nl / +31302532762.