Ben jij ondernemend? Dan zoekt Enactus Utrecht jou!

◆ RUN EEN ONDERNEMING OF WORD PARTTIME BESTUUR
◆ BREID JE NETWERK EN CV UIT
◆ MAAK MAATSCHAPPELIJKE IMPACT

Enactus is een wereldwijde studentenorganisatie actief in 36 landen. Bij ons runnen studententeams eigen maatschappelijke, sociale ondernemingen. Tijdens het runnen van je onderneming kom je in contact met het bedrijfsleven en onze partners. Maandelijks is er een Enactus avond vol workshops en trainingen!

Interesse? Kom langs op onze voorlichtingsavond op dinsdag 25 april vanaf 19:30 in het Academiegebouw en maak kennis met Enactus Utrecht, het bestuur en de verschillende teams. Daarnaast kan je alles te weten komen over een bestuursjaar bij Enactus Utrecht en de verschillende functies die je kunt bekleden!

Niet de mogelijkheid om even langs te komen, maar wel interesse? Mail dan voor vragen en informatie naar recruitment@enactusutrecht.nl of bekijk onze website op www.enactusutrecht.nl. Ben je geïnteresseerd in een part-time bestuursfunctie? Dan is het naast de voorlichtingsavond ook mogelijk om langs te komen bij de inloopdag op 13 april in The Office op Heidelberglaan 2 zodat je al je vragen kan stellen!

Gelijk solliciteren? Mail je CV + motivatiebrief vóór 1 mei 12:00 naar recruitment@enactusutrecht.nl.