Heb jij interesse in sociaalondernemerschap? Wil je je daar verder in ontwikkelen samen met een groep enthousiaste studenten? Ben jij niet bang voor een uitdaging en durf jij actie te ondernemen? Dan is Enactus Utrecht op zoek naar jou!

Enactus Utrecht is hét studentenplatform voor sociaal ondernemerschap. Meld je aan en word:

· Project lid: Je runt met jouw team een eigen sociale onderneming en wordt hierbij begeleid door leiders uit het bedrijfsleven en de Universiteit Utrecht. Door jou ondernemende aanpak help je een doelgroep in de maatschappij vooruit.

· Marketingteam lid: Je bent goed op het gebied van marketing en communicatie en ondersteunt de verschillende ondernemingen en het bestuur hierbij door strategieën te ontwikkelen, te brainstormen over ludieke acties en promotiemateriaal te ontwerpen.

Meer informatie? Kom naar de voorlichtingsavond! Woensdag 18 november 19:15 – 21:30 @ Jonge Honden, Gildstraat 91A. Meld je aan voor het facebookevent (https://www.facebook.com/events/1645307579088174/) . Of bezoek onze website www.enactusutrecht.nl.
Al zeker dat Enactus Utrecht iets voor jou is? Stuur dan je CV en motivatie voor 21 november naar communicatie@enactusutrecht.nl!