Een mening ventileren vanuit een medezeggenschapsraad, een bericht plaatsen uit het lokaal overleg, het kan nu in de medezeggenschap kolom op de DUB-podiumpagina. En nog belangrijker, elke student en medewerker kan in deze kolom zijn of haar idee of mening kwijt over zaken die de medezeggenschap aangaan.

Leden van de medezeggenschapsraden zijn zich bewust van het belang van contact met de achterban. Discussies met decanen, directeuren en college van bestuur winnen aan inhoud als je  als medezeggenschapper gesteund wordt door hen die het aangaat. Wij hopen dat deze kolom op de podiumpagina van DUB ons helpt inhoud te geven aan die steun. Inhoud door studenten en medewerkers vaker op de hoogte te brengen van hetgeen speelt in de raden maar vooral ook inhoud door van hen te horen wat leeft op de werkvloer. Kortom, lees en reageer.