Ben je de eerste in je familie die studeert aan de universiteit? Of ben je in een bicultureel gezin of in het buitenland geboren/opgegroeid? Ben je geïnteresseerd in meedenken en meepraten over studiesucces en het belang van diversiteit? Universiteit Utrecht wil toegankelijk en aantrekkelijk(er) zijn voor alle studenten en hoort graag jouw mening!

Tijdens de studentenbijeenkomst die maandag 20 juni tussen 10.00 en 12.00 uur plaats zal vinden bespreken we actuele onderwerpen zoals (ouder)voorlichting, het studie- en sociale klimaat binnen je opleiding/faculteit/universiteit, studiebegeleiding en arbeidsmarktoriëntatie.

Ben je geïnteresseerd in deze thema's, meld je dan aan vóór woensdag 15 juni a.s. door een email te sturen naar: infodiversiteit@uu.nl