Omni-channel retailmarketing opdracht voor universitair student marketing /  communicatie.

Retailers staan voor een geweldige uitdaging om in de toekomst relevant te blijven. Traditioneel single-channel ondernemen moet plaatsmaken voor een geïntegreerde online en offline benadering van hun doelgroep.

De transitie die retailers moeten maken biedt enorme kansen voor innovatieve en ondernemende marketeers en communicatiespecialisten.

BlackFridays is een nieuw initiatief dat zijn intrede op de Nederlandse b2b markt zal maken rond het einde van januari 2014. Met een hele heldere propositie zal het bedrijf orde scheppen in de ondoorzichtige markt van retailmarketing en de transitie van single-channel naar omni-channel ondernemen.

Nu begrijp je dat de naam BlackFridays niet zomaar is gekozen: Black Friday is in Amerika traditioneel de dag na Thanksgiving, waarin retailers de hoogste omzet van het jaar realiseren. Alle middelen worden ingezet om deze dag tot een daverend succes te maken. De missie van BlackFridays is om iedere dag een Black Friday te laten zijn.

Vanuit het BlackFridays kantoor in Naarden worden niet alleen middelgrote en grote retailers benaderd, maar ook non-profit organisaties die in toenemende mate behoefte hebben om de doelgroep te vinden, activeren en vasthouden.

De visie van BlackFridays wijkt af en is vernieuwend. Binnen de gestelde doelen is ruimte voor een student die in staat is mee te gaan in de visie van het bedrijf en voor het vervullen van de opdracht buiten de gebaande paden te kunnen denken.

Omschrijving werkzaamheden:

  • Zelfstandig ontwikkelen van een dynamische marketingscan voor middelgrote retailers;
  • De uitkomsten van de scan ombouwen naar een heldere rapportage aan de ondernemer.

 

Wensen en vereisten aan de student:

  • WO Marketing / Communicatie;
  • Specialisatie in, en / of hele sterke affiniteit met, omni-channel retailmarketing en de beweging tussen online en offline;
  • Zelfstandig en proactief;
  • Vernieuwend, out-of-the-box;

 

Periode:

  • Nader te overleggen. Aanvang z.s.m. januari 2014.

 

Beloning:

  • Na een eerste screening betalen wij graag een goede vergoeding voor goede ideeën.

 

Begeleiding:

  • BlackFridays is een nieuw bedrijf, geïnitieerd door 2 ervaren ondernemers. De begeleiding van de student zal direct van de ondernemers afkomstig zijn.

 

Reageren:

Graag ontvangen jouw reactie vóór 15 januari per e-mail aan Gerard en Hendrik-Jan via gerard@blackfridays.nl en hendrikjan@blackfridays.nl. Bezoekadres: Gooimeer 5-10, 1411 DD Naarden.