De Utrechtse Introductie Tijd 2013 is op zoek naar enthousiaste studenten die als lid van de mediacrew willen helpen de UIT vast te leggen.

Dat kan op verschillende manieren. We zijn op zoek naar:

• Talentvolle studenten die willen meehelpen bij het maken van videomateriaal: editors, cameramannen en - vrouwen, presentatoren of anderszins personen met creatieve video-ideeën. We brengen van iedere dag een compilatiefilmpje uit en daarnaast willen we in aanloop naar de UIT ook een aantal filmpjes maken.
  • Flitsende fotografen die voor het UITmagazine en tijdens de UIT zelf de mooiste plaatjes kunnen schieten.
  • Razende reporters en nieuwsgierige verslaggevers die onderdeel willen uitmaken van de redactie van het UIT-magazine. In de maanden april, mei en juni zal je samen met een enthousiaste redactie een compleet tijdschrift op poten zetten, dat door 3500 studenten gelezen wordt als voorbereiding op de UIT.

Op de momenten dat je niet aan het werk bent heb je dankzij je bandje toegang tot al onze feesten en activiteiten. Ook krijg je consumptiemuntjes, elke dag lunch en avondeten, een t-shirt en een trui en kan je mee op crewweekend. Daarnaast worden jouw artikelen, foto’s of filmpjes door 4000 mensen bekeken!

Voel je je aangesproken? Heb je ervaring op één van de mediagebieden en heb je affiniteit met de UIT? Meld je dan aan! Vanaf 1 april kun je je aanmelden bij Functionaris Communicatie Jette Pellemans via communicatie@utrechtseintroductietijd.nl of 030-2537492.