Sinds 2010 selecteert de KNAW jonge, talentvolle wetenschappers voor de Heineken Young Scientists Awards. Aan de Heineken Young Scientists Awards is een prijs van 10.000 euro verbonden.

Kent u een jonge, talentvolle wetenschapper op het gebied van de biochemie en biofysica, geneeskunde, milieuwetenschappen, historische wetenschap of cognitiewetenschap die niet langer dan vijf jaar geleden gepromoveerd is (of zijn/haar promotietraject voor eind 2014 afrondt)? Attendeer dan een nominatiegerechtigde op hem of haar.

Nominatiegerechtigden zijn:

• Leden van de KNAW
  • Decanen van faculteiten van Nederlandse universiteiten
  • De algemeen directeur van NWO (voor de onderzoeksinstituten van NWO)
  • De directeur instituten van de KNAW (voor de onderzoeksinstituten van de KNAW).

Nomineren kan nog tot 1 december 2013.

Kijk op onze website voor meer informatie over de Heineken Young Scientists Awards: www.knaw.nl/heineken-young-scientists-awards.

Voor vragen kunt u contact opnemen met het secretariaat van de Heineken Young Scientists Awards, telefoon 020 551 0763 of via e-mail hp@knaw.nl.