Op zaterdag 18 juni 2011 zal de NSK-commissie in samenwerking met het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond (KNKV) en Studentensport Nederland (SSN) het Nederlands Studenten Kampioenschap Korfbal organiseren. Op de sportvelden van TU Delft en korfbalvereniging Fortuna/MHIR (uit Delft) zullen studenten uit alle hoeken van Nederland met elkaar de strijd aangaan om wie zich het beste Nederlandse studentenkorfbalteam van 2011 mag noemen. De voor- en eindrondes van het NSK Korfbal zullen dit jaar op één dag worden gehouden, namelijk zaterdag 18 juni. De wedstrijden van het NSK Korfbal zullen dit jaar niet in de zaal worden gespeeld maar op het veld. Alle korfballende studenten in Nederland zijn uitgenodigd om deel te nemen aan dit NSK zodat we er ook dit jaar weer een groot en mooi toernooi van kunnen maken met zijn allen. Deelname aan het NSK gebeurt per instelling, voor meer informatie over deelname en opgave kan contact worden opgenomen met de NSK-commissie door een e-mail te sturen naar nskkorfbal@gmail.com. De deadline voor inschrijving is vastgesteld op 9 mei as. Inschrijfgeld voor het NSK Korfbal 2011 bedraagt €45,- voor instellingen die zijn aangesloten bij SSN en €55,- voor instellingen die niet zijn aangesloten. Veel plezier en succes bij de voorbereidingen voor dit evenement en hopelijk tot ziens op 18 juni!