Gezocht: Gevorderde studenten voor het schrijven van samenvattingen jurisprudentie in de Kennisbank Sociaal Beleid  van Reed Business Information

Vanaf 1 januari 2015 zijn gemeenten verantwoordelijk voor nieuwe taken op het gebied van participatie (werk en inkomen), zorg en jeugd. Nieuwe wetten zoals de Participatiewet, WMO2015 en Wet op de jeugdzorg zullen dan in werking treden. En deze nieuwe wetten leiden tot nieuwe jurisprudentie. Wij zijn daarom op zoek naar studenten die grote affiniteit hebben met het sociale zekerheidsrecht en die duidelijk en beknopt kunnen schrijven.

Wij vragen:
- het helder en beknopt kunnen schrijven van samenvattingen van jurisprudentie;
- pro-actieve houding
- bereid om vanuit huis te werken
- het bijhouden van relevante ontwikkelingen;

Wij bieden:
- passende vergoeding per samenvatting
- ervaring opdoen bij een grote uitgeverij

Neem contact met Magdalena Magala op via sociaalbeleid@reedbusiness.nl als dit je een leuke functie lijkt om naast je studie te vervullen. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Graag ontvangen wij je CV én 1 zelfgeschreven korte samenvatting van een uitspraak op het gebied van sociale zekerheid.