Hallo student(E),

Per 1  september t/m 1 december 2014 doe ik mijn kamer in onderhuur omdat ik op reis ga. Voor deze periode zoek ik een student(E) die graag in mijn huis wil zitten. Het huis hoort bij een woongemeenschap, dus je deelt keuken, met Max. 3 personen en douche en wc met 1 persoon. In het huis wonen in totaal 6 andere bewoners. Huiskamer en slaapkamer zijn ongeveer 40 vierkante meter. Er is een grote tuin en je hebt een balkonnetje. De wijk waar de woning is heet Overvecht. De woning ligt op 5 a 10 min. Fietsen van de maarsseveense plassen en 15 a 20 min. Fietsen van de stad.

De huur bedraagt 435 euro per maand. Daarbij komt nog een klein bedrag voor gemeenschappelijke krant, etc.

een vereiste is dat je niet- rokend bent.

Wil je een keer komen kijken? Bel gerust, dan kunnen we een afspraak maken zodat je de woning kunt zien.

We hebben een site www.klopvaart.nl, kijk hier gerust op.

groetjes,

kirsten (0681449136

Of stuur een mail naar kirstendemeijer@ gmail.com