Nacht van de Fooi 2014 zoekt Stedelijk Bestuur Utrecht!
Groningen – Zwolle – Enschede – Utrecht – Amsterdam  – Den Haag – Rotterdam – Leiden – Wageningen – Nijmegen - Tilburg –  Eindhoven – Den Bosch – Breda - Maastricht

Op 17 mei 2014 zal alweer de tiende editie van de Nacht van de Fooi plaatsvinden. In studentensteden door het hele land organiseren studenten evenementen om aandacht te vragen voor ontwikkelingssamenwerking. Al de fooi dat deze dag en nacht wordt opgehaald bij de deelnemende horecagelegenheden zal worden gedoneerd aan kleinschalige en duurzame ontwikkelingsprojecten. Om dit te kunnen realiseren zoeken wij enthousiaste en gemotiveerde studenten voor de Stedelijke Besturen!

Heb jij affiniteit met ontwikkelingssamenwerking? Wil je in een hecht en gezellig team werken en een evenement in Utrecht organiseren? Dan ben jij degene die wij zoeken! Meld je voor 15 november aan door je cv en een korte motivatiebrief te mailen naar stedenco3@nachtvandefooi.nl.

Kijk voor meer informatie over de Nacht van de Fooi op onze website of Facebook-pagina: www.NachtvandeFooi.nl en www.facebook.nl/NachtvandeFooi