Hou je van schrijven of fotograferen en lijkt het je wat om lid te zijn van de redactie van hét UITmagazine? Dit is je kans! Dit jaar zal er voor de derde keer het UITmagazine verschijnen! Nog voor de Utrechtse Introductie Tijd begint, zullen de UITlopers het magazine thuis ontvangen. UITlopers komen op die manier al veel te weten over het programma, de UIT en de stad Utrecht. Daarnaast is het een leuke manier om de aankomende eerstejaars alvast voor te bereiden op het leven als student dat komen gaat. Om het UITmagazine tot een succes te maken zijn we hard op zoek naar enthousiaste studenten die het leuk vinden om samen met een leuk team een magazine maken met een oplage van 5,000 stuks. Iets voor jou? Kijk op de website voor meer informatie!