Wil jij 60.000 euro verdelen onder Utrechtse studenten?

Solliciteer dan nu naar een plek in de studentencommissie 2013-2014 van het Utrechts Universiteitsfonds

www.uu.nl/geldverdelen

Het Utrechts Universiteitsfonds (U-fonds) ondersteunt studenten en studentenverenigingen (muziek-, sport-, studie- en gezelligheidsverenigingen) door jaarlijks € 60.000,- aan subsidie beschikbaar te stellen. Het U-fonds vindt dat geldgebrek geen belemmering mag zijn om je maximaal te kunnen ontplooien tijdens de studententijd. Daarom steunt het U-fonds allerlei activiteiten die voor en door studenten georganiseerd worden, zoals congressen, excursies, lezingen en sportieve evenementen. De studentencommissie van het U-fonds bestaat  uit vier studenten van de Universiteit Utrecht.

Wat ga je doen?

• Je beoordeelt subsidieaanvragen en afrekeningen
  • Je brengt advies uit aan het bestuur van het U-fonds over de hoogte van de subsidies
  • Je denkt actief mee over het subsidiebeleid van het U-fonds
  • Je vertegenwoordigt het U-fonds in de Utrechtse Studentenwereld, bijvoorbeeld bij constitutieborrels en tijdens studentenactiviteiten.

Wat zoeken wij?

• Je bent student aan de Universiteit Utrecht
  • Je bent nauwkeurig, hebt een brede interesse en houdt van netwerken
  • Je vind het leuk om in contact te komen met de studentengemeenschap van Utrecht
  • Je bent bekend in de Utrechtse studentenwereld
  • Je bent op woensdagmiddagen van 13.00tot 17.30 uur beschikbaar

In augustus wordt je door de huidige studentencommissie ingewerkt, vanaf september ga je met je nieuwe commissie zelf aan de slag. Je wordt hierin ondersteund door Marte Otter van het U-fonds.

Interesse?
Stuur dan vóór 30 mei je motivatiebrief en CV naar Marte Otter, m.otter@uu.nlVoor meer informatie kun je bellen naar 030-2538978 of mailen naar m.otter@uu.nl