In het voorjaar van 2011 zullen verkiezingen plaatsvinden voor de zetels van zowel studenten als personeel in universiteitsraad, faculteitsraden en dienstraden.

Universiteitsraad

Kandidaatstelling voor de zetels in de universiteitsraad vindt plaats door middel van kieslijsten.

De kandidaatstelling vindt plaats op 17 maart 2011 (definitieve vaststelling kieslijsten door Centraal Stembureau op 28 maart 2011). Formulieren voor de kandidaatstelling voor de universiteitsraadsverkiezingen zijn verkrijgbaar bij de secretaris van het Centraal Stembureau, Anne Marie Partridge, kamer 519, Bestuursgebouw, Heidelberglaan 8, tel. 030-253 4355, e-mail: a.m.partridge@uu.nl.

In geval van stemming geldt het volgende tijdschema:

·          16 t/m 20 mei 2011: stemming

·          24 mei 2011: bekendmaking uitslag stemming

Faculteitsraden

Voor informatie over en formulieren voor de facultaire kandidaatstelling kunt u de betreffende kiescommissies raadplegen:

Faculteit Geesteswetenschappen, Nelleke Bouma, Tel. 6096, e-mail nelleke.bouma@let.uu.nl

Faculteit Rechtsgeleerdheid, Economie, Bestuur en Organisatie (REBO), Miranda Walraven

Faculteit Geowetenschappen, Ria van der Linden-de Leeuw

Faculteit Sociale Wetenschappen, Vera Boonekamp

Faculteit Bètawetenschappen, Mies van Steenbergen

Faculteit Geneeskunde, Margo Bos vz kiescommissie e-mail FR@umutrecht.nl
Fa