Verkiezingen 2012

In het voorjaar van 2012 zullen verkiezingen plaatsvinden voor de zetels van studenten in universiteitsraad en faculteitsraden. Ook zijn er mogelijk verkiezingen voor vacatures in de personeelsgeleding van diverse raden.

Universiteitsraad

Kandidaatstelling voor de zetels in de universiteitsraad vindt plaats door middel van kieslijsten.
De kandidaatstelling vindt plaats op 22 maart 2012 (definitieve vaststelling kieslijsten door Centraal Stembureau op 3 april 2012).

Formulieren voor de kandidaatstelling voor de universiteitsraadsverkiezingen zijn verkrijgbaar bij de secretaris van het Centraal Stembureau, Anne Marie Partridge, kamer 519, Bestuursgebouw, Heidelberglaan 8, tel. 030-253 4355, e-mail: a.m.partridge@uu.nl.

In geval van stemming geldt het volgende tijdschema:

• 7 t/m 11 mei 2012: stemming
• 15 mei 2012: bekendmaking uitslag stemming

Faculteitsraden

Voor informatie over en formulieren voor de facultaire kandidaatstelling kunt u de betreffende kiescommissies raadplegen:

1. Faculteit Geesteswetenschappen, Nelleke Bouma, e-mail: N.Bouma1@uu.nl.
    Faculteit Rechtsgeleerdheid, Economie, Bestuur en Organisatie (REBO), Miranda Walraven, e-mail: M.Walraven@uu.nl.
    Faculteit Geowetenschappen, Ria van der Linden-de Leeuw, e-mail: R.vanderLinden@uu.nl.
    Faculteit Sociale Wetenschappen, Vera Boonekamp, e-mail: V.Boonekamp@uu.nl.
    Faculteit Bètawetenschappen, Mies van Steenbergen, e-mail: M.E.vanSteenbergen@uu.nl.
    Faculteit Geneeskunde, Henriëtte Emaar, e-mail: FR@azu.nl.
    Faculteit Diergeneeskunde, Tülây Arsav, e-mail: T.F.Arsav@uu.nl.