Voor de websites Ziekenhuis.nl en Gezondheidsplein.nl zijn wij op zoek naar (bijna) afgestudeerde geneeskundestudenten voor het nakijken van teksten.

Voordat alle nieuwe teksten online verschijnen, wordt er altijd nog een medische check gedaan door een arts. Omdat de hoeveelheid nieuwe teksten toeneemt, zijn we op zoek naar versterking op dit gebied. Het nakijkwerk gebeurt online vanuit je eigen werkomgeving. Je kunt het werk naar eigen inzicht verdelen en krijgt hiervoor een redelijke vergoeding. Zo werken we samen aan een betere gezondheidsvoorlichting.

Ben je een (bijna) afgestudeerd geneeskundestudent en lijkt je dit wel wat? Of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op via kim@medicalmedia.nl.