De redactie van het Digitaal Universiteitsblad is in het kader van het komende lustrumjaar van de UU op zoek naar bijzondere foto’s uit het universitaire verleden en studentenleven. Wij vragen daarom studenten en medewerkers, maar ook universitaire onderdelen en studentenorganisaties om in de archieven en fotoboeken te duiken en ons mooie plaatjes te bezorgen. Deze zullen in het lustrumjaar op onze site worden afgebeeld.

De foto (‘s) kunnen gemaild worden of bij de redactie worden afgegeven. We zouden graag zien dat de volgende informatie wordt meegezonden:
*Contactgegevens: Wie zijn jullie/ben jij? Graag namen en vermelding van studies of functies. Ook graag mailadressen en telefoonnummers.
*Informatie over de foto: Wat zien we op de foto? Wie zien we op de foto? Wanneer is deze foto gemaakt?
*Achtergronden over de foto: Waarom is deze foto speciaal?

Stuur je foto’s graag zo spoedig mogelijk naar foto@dub.uu.nl. Of kom langs bij de redactie in het Bestuursgebouw in De Uithof, kamer 1.31.