Wat doe je?

* Je werkt binnen de universiteit met studenten uit andere faculteiten;

* Je organiseert een evenement voor ca. 30.000 studenten en duizenden alumni;

* Je legt contacten met het bedrijfsleven en allerhande externe organisaties;

* Je organiseert de campagne, regelt de productie en logistiek, en zorgt voor een aantrekkelijk programma

* En nog veel meer!

Het is een grote leerschool die je veel handige ervaring oplevert voor je verdere loopbaan.

We beginnen in juli/begin augustus met de acquisitie van bedrijven. Reken op een inzet van ca. 1,5-2 dagen in de week. Natuurlijk weten we dat mensen op vakantie gaan in de zomer. Onderling, tezamen met de andere commissieleden, stemmen we dan de uren af. Vanaf november zullen we je ca. 4 dagen per week willen verwachten. Bij minder werk, hoef je minder aanwezig te zijn. Ook dit stemmen we onderling af. Na de dag (10 februari 2011) verwachten we dat je gedurende ca. 2 weken nog 1,5-2 dagen aanwezig bent om een overdracht te schrijven en de evaluaties onder bedrijven/studenten af te handelen.

Wat levert het op? Onder meer:

·      Een bestuurbeurs: zie voor de voorwaarden de volgende 2 websites: http://www.uu.nl/NL/Informatie/studenten/studentenleven/voororganisaties/bestuursbeurzen/Pages/voorwaardenbachelors.aspx (bachelorstudenten) of http://www.uu.nl/NL/Informatie/studenten/studentenleven/voororganisaties/bestuursbeurzen/Pages/voorwaarden.aspx (masterstudenten)

·      Een mooi pak

·      Een referentiebrief

·      Een relevante training tezamen met je andere commissieleden

·      Een zee aan ervaring!

Mocht je geïnteresseerd zijn in een plek in de commissie, dan nodigen we je uit om op maandag 21 juni a.s. op gesprek te komen. Graag ontvangen we dan van te voren je CV en je voorkeur voor 2 of meer tijdstippen dat je kunt. Als deze datum niet uitkomt, horen we dat ook graag. Dan proberen we iets anders te plannen .

Je kunt Anne Hamburger bellen als je meer informatie wilt hebben. Haar directe nummer is 253 2378. Mocht Anne er niet zijn, kun je Renée Peree bellen voor meer informatie via 253 2793 of Clair Francis via 253 2077.