Als U-raad vertegenwoordigen we alle studenten en medewerkers van de UU. Het is daarom heel belangrijk om te weten wat er speelt. Wat gaat er goed, maar wat kan er beter? Waar lopen studenten en medewerkers tegen aan en wat kan de U-raad voor hen betekenen?
Om zoveel mogelijk contact te hebben met studenten en medewerkers en om zoveel mogelijk input te krijgen, staat de studentengeleding van de U-raad aanstaande donderdag, 23 oktober van 10:45 tot 17:00 in het Educatorium op de Uithof met de vraag: wat moet er anders aan de UU? Loop je donderdag niet in het Educatorium rond, maar heb je wel een goed idee of een suggestie, reageer dan hieronder of mail ons op studentenuraad@uu.nl of medewerkersuraad@uu.nl . Bedankt!