Avontuurlijke bachelors gezocht voor covershoot Universiteit Utrecht

Heb je lef, ben je avontuurlijk, oog je jong en vind je het leuk om een professionele covershoot te doen en het gezicht te zijn van de nieuwe bachelor campagne van de Universiteit Utrecht? Dan zijn we op zoek naar jou.

Wie?
We zoeken vier eerstejaars bachelorstudenten ( 2 jongens en 2 meiden) van de Universiteit Utrecht.

Waarvoor?
Foto’s van de covershoot worden in eerste instantie gebruikt voor de nieuwe bachelor website van de Universiteit Utrecht die in oktober 2013 online gaat. Daarnaast worden foto’s ook gebruikt voor andere middelen zoals drukwerk, digitale middelen en social media.

Wat?
Voor de covershoot is het belangrijk dat je snel instructies oppakt, een goede concentratie, geduld  en inlevingsvermogen hebt, goed in je vel zit en niet onzeker bent t.a.v. de camera met professionals om je heen. Tijdens de  covershoot wordt een aantal verschillende foto’s van je gemaakt in verschillende poses.

Procedure
Na aanmelding per e-mail krijg je bericht of je wel of niet bent geselecteerd bent voor de 1e ronde. Na selectie word je opgeroepen voor een kort gesprek. Daarna volgt een definitieve selectie en hoor je of je definitief meedoet aan de shoot. Voor de shoot onderteken je een portretrechtverklaring waarmee je de universiteit het recht geeft de foto’s te gebruiken.

Waar?
De shoot zal plaatsvinden in een studio in Amsterdam dicht bij het Centraal Station.

Tijd?
De cover shoot duurt een ochtend of middag exclusief reistijd.

Betaling
Voor deelname aan de covershoot ontvang je 100 euro en krijg je reiskosten vergoed.

Aanmelden:
Meld je aan voor 10 mei 2013  mét recente foto (zonder foto is aanmelding ongeldig) naam, studie, mobiel nummer bij coördinator covershoot Roswitha Volten (Directie Communicatie & Marketing): r.e.s.volten@uu.nl.