Stichting Maatschappij en Onderneming (SMO), de denktank voor Nederland sinds 1968, is op zoek naar gemotiveerde, ambitieuze en maatschappelijk betrokken studenten om deel uit te maken van het eerste bestuur van SMO Studenten voor 2014-2015. In het SMO Studenten board zullen studenten uit alle hoeken van Nederland samenkomen, om actuele maatschappelijke vraagstukken binnen én buiten de universiteitsbanken op de kaart te zetten. Als bestuurslid zal je vanuit het SMO hoofdkantoor aan het Lange Voorhout in Den Haag samen met een interdisciplinair team actief aan de slag gaan met deze vraagstukken. Aanmelden kan tot 26 mei 2014.

Wij zoeken naar studenten die niet alleen nadenken over maatschappelijke uitdagingen, maar zich hier ook actief voor in willen zetten. SMO Studenten zijn kritisch, denken na over het nieuws van vandaag, maar kijken vooral vooruit. Herken jij jezelf hierin en wil jij bijdragen aan het Nederland van morgen? Stap dan nu uit je comfortzone en versterk het nieuwe SMO Studenten board!

Wat betekent een SMO Studenten bestuursjaar voor jou?

• Word bestuurslid van het allereerste SMO Studenten Board
  • Breng maatschappelijke uitdagingen onder de aandacht door evenementen te organiseren voor studenten
  • Spar met CEO’s, topondernemers en prominente academici
  • Los actuele bedrijfsvraagstukken op

Ben jij een jaar lang (ongeveer) 16 uur per week beschikbaar om het SMO Studenten Board te versterken? Solliciteer nu voor een bestuursfunctie bij SMO Studenten via www.smostudenten.nl met jouw motivatiebrief (max. 400 woorden), CV en cijferlijst.

Wil je meer weten? Meld je aan voor de SMO Studenten board informatie avond op maandag 12 mei vanaf 19.00-20.30 uur te Den Haag via www.smostudenten.nl