Stukafest (studentenkamerfestival) wordt in februari 2012 in elf studentensteden georganiseerd (waaronder Utrecht). Deze elf steden worden ondersteund en gecoördineerd door een landelijk bestuur. Dit landelijke bestuur verzorgt o.a. vier opleidingsdagen, functiespecifieke vergaderingen en de vormgeving/marketing zodat Stukafest gepresenteerd kan worden als één festival.

Wil jij ervaring op doen binnen het culturele veld en de elf lokale besturen coördineren zodat er in februari 2012 elf fantastische Stukafest-edities plaatsvinden? Meld je dan aan!

Een functie binnen het landelijk bestuur is op vrijwillige basis en kost je ongeveer tien uur per week, maar hier heb je zelf invloed op.

We zijn vooral op zoek naar studenten die de acquisitie willen doen of de marketing/pr. Lijkt dit je leuk of wil je meer informatie, mail dan naar intern@stukafest.nl

Zie ook www.stukafest.nl