Beste student,

Wil jij samen met het college van bestuur de Universiteit Utrecht nog mooier maken? Je mening laten horen over de universiteit? Bestuurlijke en politieke ervaring opdoen in een team van studenten? Dan is de Universiteitsraad 2011-2012 iets voor jou!

Wat is de Universiteitsraad?
In de Universiteitsraad (U-raad) vertegenwoordig je een jaar lang alle studenten tegenover het College van Bestuur van de Universiteit Utrecht. De Raad bestaat uit twaalf studenten en twaalf personeelsleden. Zij geven gevraagd en ongevraagd advies aan het College en verlenen instemming over actueel universiteitsbreed beleid. Je kunt rekenen op een tijdsbesteding van vier dagen per week. Daar staan een prima vergoeding en bovenal een fantastische ervaring tegenover.

Informatiebijeenkomsten
Geïnteresseerd? Kom dan naar een informatiebijeenkomst en bepaal of de U-raad iets voor jou is.

Datum                          Lokatie                                                  Tijdstip
Dinsdag 8 februari          Achter de Dom, zaal 001                           20.00 uur
Donderdag 10 februari    Achter de Dom, zaal 001                           20.00 uur
Dinsdag 15 februari        Gelijktijdig in de Boothzaal, UB Uithof
                                    en op de Kromme Nieuwegracht 80, 1.06   12.45 uur

Contactgegevens
Voor vragen kun je contact opnemen met de studentengeleding van de huidige Universiteitsraad. Het e-mailadres is
info@studentenuraad.uu.nl en het telefoonnummer van de secretaris (Karin Prummel) is 06 41422584.

Voor meer informatie over de U-raad en de huidige fracties:

Universiteitsraad

Lijst VUUR