USF Studentenbelangen, de belangenbehartiger van 65.000 Utrechtse studenten is op zoek naar een nieuw bestuur voor het jaar 2011-2012. Als bestuurder van de USF kom je een jaar lang op voor de belangen van HBO- en WO-studenten!

Als USF-bestuurder:

Een bestuursjaar bij de USF geeft je inhoudelijke ervaring, inzicht in onderwijszaken en een groot netwerk. Je kunt een fulltime functie op je nemen, of parttime besturen en daarnaast nog studeren.

Daarnaast is een bestuursjaar ook een supergezellig jaar waar je veel mensen leert kennen en nieuwe ervaringen opdoet.

Meer informatie?

Wil je meer weten of een keertje langskomen voor een (informerend) gesprek? Stuur dan een mailtje naar bestuur@usfstudentenbelangen.nl of bel ons op 030 253 6251.

Op dit moment wordt er in Utrecht serieus nagedacht over een fusie tussen USF Studentenbelangen, LinQ, en OOFU. Kijk voor meer informatie over deze fusie hier.

Solliciteren

De sollicitatieprocedure wordt uitgevoerd door de sollicitatiecommissie (SoCo) van USF Studentenbelangen.

Solliciteren doe je door voor 23 mei 2011 je CV en een motivatiebrief te versturen naar: soco@usfstudentenbelangen.nl.