Win een driegangendiner voor twee bij Dialoog Diners

Dialoog Diners SG
Foto: DUB

Zit jij weleens aan tafel met een mond vol onuitgesproken meningen? Ben je benieuwd naar het smakenpalet van (on)bekenden en experts op het gebied van criminaliteit, man-vrouwverschillen of het eten van vlees? In deze serie biedt Studium Generale gepeperde thematische maaltijden, smaakvol gezelschap en een snufje nieuw inzicht, zo schrijven zij. Ga met tafelgenoten en wetenschappers in gesprek over maatschappelijke vragen en dilemma’s. Maandag 13 mei vond het eerste diner plaats met het thema: Zijn criminelen verantwoordelijk voor hun daden?
Komende data en thema's zijn:

Geef je niks om dieren als je vlees, zuivel en eieren eet?
Kunnen we het eten van dierlijke producten wel verantwoorden? Kalfjes weghalen bij hun moeder, kippen in kleine hokken en biggen zonder staartje. We wéten dat dierenwelzijn regelmatig in de knel komt, maar moeten óók elke dag eten op tafel zetten. Dat schuurt. Met filosoof dr. Jeroen Hopster (UU) en dierwetenschapper prof. Saskia Arndt (UU) praten we over ethische consumptie en intensieve veehouderij. Dit dialoog diner is in samenwerking met de faculteit Diergeneeskunde.

Programma
De chef-kok van NAR - café der kunsten, tovert een speciaal driegangendiner op tafel met gerechten die aansluiten bij het gesprek van de avond. De inloop is vanaf 18 uur. Het programma start om half zeven en om aan tafel te mogen betaal je 34,50 euro (26 euro voor studenten). Het eten dat geserveerd wordt deze avond is vegan. Bekijk hier meer praktische informatie over deze avond.

Winnen
DUB mag 2 x 2 kaarten weggeven voor het het dialoog diner op maandag 27 mei bij NAR- Café der kunsten in Utrecht. Let op: de winnaar mag een introducé meenemen en beiden krijgen een drie-gangendiner. Drankjes zijn voor eigen rekening! Mail, om kans te maken op twee toegangskaarten, uiterlijk 21 mei je naam en telefoonnummer naar: dubprijsvraag@uu.nl. Winnaars ontvangen uiterlijk 22 mei persoonlijk bericht.

Tags: prijsvraag