Win kaarten voor een livestream dansvoorstelling van het Nederlands Dans Theater

Dit najaar heeft Nederlands Dans Theater (NDT) iets nieuws. De voorstellingen in het Zuiderstrandtheater worden gefilmd en live gestreamd. Op die manier kun je vanuit je eigen huiskamer, live de voorstelling bijwonen op een scherm (mobiel, tablet, laptop, etc.)

Dare to say
Livestream Dare to Say is een dansvoorstelling op de choreografieën van Alexander Ekman (Zweden) en Dimo Milev (Bulgarije). De avond wordt live muzikaal begeleid door musici van Het Balletorkest. De livestreams vinden plaats op 6, 7 en 8 november en jij kunt er vanuit huis bij zijn.

Winnen
Mail, om kans te maken op een kaart (toegangslink), uiterlijk donderdag 5 november vóór 15.00 uur je naam, geslacht (ivm aanhef op de digitale kaarten), telefoonnummer en e-mailadres (waarop je de link van de livestream wilt ontvangen) naar dubprijsvraag@uu.nl. Winnaars ontvangen donderdag 5 november persoonlijk bericht.

Niet gewonnen? Als student kijk je met korting!
Heb jij geen kaart gewonnen en ben je student? Niet getreurd, hier kun je kaarten met 5 euro korting bestellen.

Tags: prijsvraag